Den tomma hörnan är inte tom längre

Jag har ju visat bilder på min lägenhet och då syntes det ju att det var väldigt tomt bakom soffan. Men igår strax efter 12 ringde det på dörren och där stod en man med ett Stort paket till mig, eller till Pepsi.

Så packa upp allt och fundera lite sen så var det dags att börja bygga. Här är resultatet.. Jag är nöjd 🙂

Sen ledbanan som ligger bredvid fick man på köpet. Bollen ska blinka, men denna gör inte det så jag ska maila till Zooplus och se om man kan få en ny boll.

Pepsi var på ställningen lite, men sen hoppade hon ner i kartongen istället, så där typiskt katter. Men hon hittade en favoritplats och det är ”vaggan” högst upp, men sen hittade hon till kojan och låg där mycket på kvällen.

Jag trodde att jag skulle få sova ensam på natten, men när jag började släcka ner och stänga av radion så hoppade hon ur kojan, strök sig runt mina ben och hoppade sen upp i sängen.

Men jag är nöjd, nu har hon äntligen ett klösträd och jag har fått en massa skräp att ta reda på. Så idag blir det en tur till soprummet och samtidigt boka tid till tvättstugan.

Det var det.. Ville bara visa 🙂

Författare: Maria

En kämpe som aldrig ger upp.

Kommentera

