Turen vänder? 

Rent praktiskt alltså. Först vann jag ju ett par trådlösa hörlurar av en på facebook. 

I samma grupp så frågade jag om man behöver löparklocka eller om man klarar sig med Runtastic Pro. 

Då var det en tjej som hade en klocka liggande som var för stor för hennes handled och hon lånade ut den till en vän som inte använder den. 

Och om vännen inte slarvat bort klockan i flytten så skulle jag Få den av henne. Hon själv har köpt en ny modell som även passar hennes handled bättre 

Så denna modell kan bli min. Så nu hoppas jag bara helt enkelt. Håll tummarna för mig 😊

Författare: Maria

En kämpe som aldrig ger upp.

Kommentera

